دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به تو چه
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به تو چه

شما کاربران می توانید ترانه زیبای به تو چه با صدای علیرضا طلیسچی را دانلود کنید

آهنگسازی و شعر : علیرضا طلیسچی / تنظیم و میکس و مسترینگ : حامد برادران

Download New Song By : Alireza Talischi – Be To Che With Text And Direct Links In

Alireza Talischi Betoche دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به تو چه

دانلود آهنگ انقده خوشگلی که مشکل من خوشگلیته


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اصلا چشات قشنگ نبود دروغ میگفت دلم بهت
واسه تو تنگ نبود تو خیلی واردی دلم اصلا زرنگ نبود
فقط تورو میخواست لیاقتش یه زنگ نبود
راحتم بذار میخوام مرورشون کنم
خاطرات اون تویی که شکل تو نبود
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به تو چه
یه موقع هایی یادم بیوفت من هرچی باشم خاطرم
من همونم که حاضر شدم هر موقع که گفتی برم
هنوزم هرجا گریت گرفت و شونه نداشتی من حاضرم
یه موقع هایی یادم بیوفت که امواجش اینورام حس بشه
دیگه مهم نیست چی بهم میگن و هرچی تو فکر کنی اسمشه
میدونم این قشنگ نیست که چشمام هر دم به دقیقه قرمز بشه
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام به تو چه , دانلود آهنگ جدید به تو چه از علیرضا طلیسچی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: